het tevredenheidsmaskersonderzoek van dit jaar is beklonken door de heer Dreine, die tevens de op het hoofdtevredenheidsmaskersuitrijkstation, (waarvan er landelijk drie zijn) de inleidingstoespraak heeft gedaan en de vraag naar voren bracht of het onderzoek niet voortaan thuis gehouden kan worden, gewoon via de post of de folderinstantie via gangbare reklameverspreiding. Het tevredenheidsmaskers onderzoek van vorig jaar is toen niet zo welkom geweest bij bepaalde deelnemers, en heeft ons het predicaat
Saaie raschagerijnen opgeleverd. Volgens hun zeggen zag 1 van de tevredenheidsmaskers er dan wel aannemelijk uit maar zag er bij het aanbrengen ervan op het gelaat daarnaast veel te woest uit. Weer anderen vonden alle maskers te dún plastic. Volgens hun zeggen ontstonden er soms scheuren in maskers bij openscheuren van het gehele pakket. Een kleine meevaller was dat er inderhaast door kruideniers iets op gevonden is, in de vorm van een flesje met een zogenaamde soldeerdop, dus het oude materiaal kan blijven. De heer Dreine heeft gekozen voor het derde masker en zal ook de vierde jaargang, inleiden, als zijn gezondheid dit toelaat. tevreden als hij was over het tevredenheidsmaskersonderzoek van de daarvoor gaande jaargangen.